Soalan Lazim 

 

Bagaimanakah cara saya menjejaki pesanan saya?

Untuk mengetahui status pesanan anda, anda boleh mengklik pada pilihan 'Jejak Pesanan Ini Secara Langsung' yang disediakan di bawah E-mel Pengesahan Pesanan anda.

 

 

Adakah anda menghantar ke kawasan saya?

Untuk mengetahui sama ada kami menghantar kepada anda, sila taip alamat anda di sini atau anda boleh menghubungi kami di 1300-888-333 atau menulis kepada kami di sini untuk maklumat lanjut.

Mendapatkan piza panas ke pintu anda adalah komitmen kualiti kami yang tidak berkompromi, itulah sebabnya kami telah memilih zon penghantaran dengan teliti. Kami juga sedang berusaha untuk membawa Domino's Pizza dekat dengan anda.

 

 

Apakah promosi terbaik yang anda ada?

Lawati halaman promosi kami untuk meneroka lebih banyak tawaran terkini dan paling menarik kami.

 

 

Saya ingin bekerjasama dengan Domino's, dengan siapa saya boleh bercakap?

Untuk sebarang pertanyaan kerjasama/perkongsian, sila e-mel permintaan anda kepada Jabatan Pemasaran kami di marketing@dominos.com.my

 

Untuk sebarang pertanyaan penajaan, sila e-mel permintaan anda kepada Jabatan Comms kami di sponsorships@dominos.com.my

 

 

Di manakah saya boleh mencari nombor pesanan saya untuk pengambilan?

Nombor pesanan yang dikaitkan dengan pesanan pengambilan anda terdapat dalam e-mel pengesahan pesanan anda. Sebagai alternatif, anda boleh memberikan nama dan nombor telefon anda kepada kakitangan kami.

 

 

PERMINTAAN BAYARAN BALIK

Bagaimanakah saya boleh meminta bayaran balik jika saya telah memesan daripada laman web Domino www.dominos.com.my atau di App Domino's

Tekan SINI.

 

Apabila anda mengklik pada pautan di atas – Anda akan melihat borang Maklum Balas dengan hanya beberapa langkah mudah.

 

Nyatakan tarikh pengalaman à Apakah kaitan maklum balas anda? Pilih jenis Isu à Isikan nama, alamat e-mel dan nombor telefon anda à Isikan kotak di bawah halaman "Ingin Berkongsi lebih banyak perkara yang Anda Alami"  Beritahu Kami Di Sini à Di dalam kotak teks sila nyatakan REFUND REQUEST à Klik Hantar

 

 

Bagaimanakah cara saya meminta bayaran balik jika saya telah memesan daripada platform GrabFood?

Klik dari telefon mudah alih anda pada App Grab: pilih Profile à Activity à Pilih Domino’s order à Klik Contact Grab

 

 

Bagaimanakah cara saya meminta bayaran balik jika saya telah memesan daripada App Foodpanda?

Klik dari telefon mudah alih anda pada App Foodpanda: pilih Profile Account à Pilih order tab à  Pilih Domino’s Order à Klik pada butang Help.

 

 

Bagaimanakah cara saya meminta bayaran balik jika saya telah memesan dari platform ShopeeFood?

Klik dari telefon mudah alih anda di App Shopee: SFood à My Orders à Pilih Domino’s order à Klik ? icon à Pilih area of concern

 

 

Saya ingin mengetahui status bayaran balik saya. Bagaimana saya mengetahuinya?

Jika anda telah memesan dari laman web Domino, www.dominos.com.my atau pada App Domino

Tekan SINI.

 

Apabila anda mengklik pada pautan di atas – Anda akan melihat borang Maklum Balas dengan hanya beberapa langkah mudah.

 

Nyatakan tarikh pengalaman à Apakah kaitan maklum balas anda? Pilih jenis Isu à Isikan nama, alamat e-mel dan nombor telefon anda à Isikan kotak di bawah halaman "Ingin Berkongsi lebih banyak perkara yang Anda Alami"  Beritahu Kami Di Sini à Di dalam kotak teks sila nyatakan REFUND STATUS à Klik Hantar 

 

 

Untuk menyemak status bayaran balik saya melalui platform GrabFood

Klik dari telefon mudah alih anda pada App Grab: Profile à Activity à Pilih Domino’s order à Klik Contact Grab

 

 

Untuk menyemak status bayaran balik saya melalui platform Foodpanda

Klik dari telefon bimbit anda pada App Foodpanda: Pilih Profile Account à  Pilih order tab à  Pilih Domino’s order à  Anda akan dapat melihat status Bayaran Balik

 

 

Untuk menyemak status Bayaran Balik saya – Apabila dipesan melalui platform ShopeeFood

Klik dari telefon mudah alih anda di App Shopee: SFood à My Orders à Pilih Domino’s order à Klik ? icon à Pilih kawasan kebimbangan

 

 

Berapa lama masa yang diambil untuk bayaran balik saya diproses?
Jika anda telah memesan melalui tapak web rasmi Domino's www.dominos.com.my


Proses bayaran balik dijangka selesai dalam 7 hari bekerja (tidak termasuk Hujung Minggu dan Cuti Umum), tertakluk pada kecekapan pemprosesan bank saudagar anda. Kami menghargai pemahaman anda dan sokongan yang dihargai kerana kami bersungguh-sungguh menangani perkara ini bagi pihak anda.

 

 

Jika anda telah membuat pesanan melalui salah satu rakan kongsi agregator pihak ketiga kami – GrabFood, Foodpanda atau ShopeeFood

 

Proses bayaran balik dijangka selesai dalam masa 14 hari bekerja (tidak termasuk Hujung Minggu dan Cuti Umum), tertakluk pada kecekapan pemprosesan bank saudagar anda atau kaedah pembayaran. Kami menghargai pemahaman anda dan sokongan yang dihargai kerana kami bersungguh-sungguh menangani perkara ini bagi pihak anda.

 

 

Jaminan Penghantaran 30 Minit

Domino's Pizza menjamin bahawa anda akan mendapat pizza anda di depan pintu anda dalam masa 30 minit selepas membuat pesanan. Jika lebih daripada 30 minit, kami akan memberi anda baucar Pizza Biasa percuma. Dengan Penjejak Pesanan (GPS Tracker) kami, anda akan sentiasa dikemas kini pada setiap langkah proses daripada membuat piza dan membakar kepada status penghantaran pada peta masa nyata.