Untuk mengetahui status pesanan anda, anda boleh mengklik pada pilihan 'Jejak Pesanan Ini Secara Langsung' yang disediakan di bawah E-mel Pengesahan Pesanan anda.
Untuk mengetahui sama ada kami menghantar kepada anda, sila taip alamat anda di sini atau anda boleh menghubungi kami di 1300-888-333 atau menulis kepada kami di sini untuk maklumat lanjut.
Mendapatkan piza panas ke pintu anda adalah komitmen kualiti kami yang tidak berkompromi, itulah sebabnya kami telah memilih zon penghantaran dengan teliti. Kami juga sedang berusaha untuk membawa Domino's Pizza dekat dengan anda.
Lawati halaman promosi kami untuk meneroka lebih banyak tawaran terkini dan paling menarik kami.
Untuk sebarang pertanyaan kerjasama/perkongsian, sila e-mel permintaan anda kepada Jabatan Pemasaran kami di marketing@dominos.com.my
Untuk sebarang pertanyaan penajaan, sila e-mel permintaan anda kepada Jabatan Comms kami di sponsorships@dominos.com.my
Nombor pesanan yang dikaitkan dengan pesanan pengambilan anda terdapat dalam e-mel pengesahan pesanan anda. Sebagai alternatif, anda boleh memberikan nama dan nombor telefon anda kepada kakitangan kami.
PERMINTAAN BAYARAN BALIK
Tekan SINI.
Apabila anda mengklik pada pautan di atas – Anda akan melihat borang Maklum Balas dengan hanya beberapa langkah mudah.
Nyatakan tarikh pengalaman à Apakah kaitan maklum balas anda? Pilih jenis Isu à Isikan nama, alamat e-mel dan nombor telefon anda à Isikan kotak di bawah halaman "Ingin Berkongsi lebih banyak perkara yang Anda Alami" Beritahu Kami Di Sini à Di dalam kotak teks sila nyatakan REFUND REQUEST à Klik Hantar
Klik dari telefon mudah alih anda pada App Grab: pilih Profile à Activity à Pilih Domino’s order à Klik Contact Grab
Klik dari telefon mudah alih anda pada App Foodpanda: pilih Profile Account à Pilih order tab à Pilih Domino’s Order à Klik pada butang Help.
Klik dari telefon mudah alih anda di App Shopee: SFood à My Orders à Pilih Domino’s order à Klik ? icon à Pilih area of concern
Jika anda telah memesan dari laman web Domino, www.dominos.com.my atau pada App Domino
Tekan SINI.
Apabila anda mengklik pada pautan di atas – Anda akan melihat borang Maklum Balas dengan hanya beberapa langkah mudah.
Nyatakan tarikh pengalaman à Apakah kaitan maklum balas anda? Pilih jenis Isu à Isikan nama, alamat e-mel dan nombor telefon anda à Isikan kotak di bawah halaman "Ingin Berkongsi lebih banyak perkara yang Anda Alami" Beritahu Kami Di Sini à Di dalam kotak teks sila nyatakan REFUND STATUS à Klik Hantar
Klik dari telefon mudah alih anda pada App Grab: Profile à Activity à Pilih Domino’s order à Klik Contact Grab
Klik dari telefon bimbit anda pada App Foodpanda: Pilih Profile Account à Pilih order tab à Pilih Domino’s order à Anda akan dapat melihat status Bayaran Balik
Klik dari telefon mudah alih anda di App Shopee: SFood à My Orders à Pilih Domino’s order à Klik ? icon à Pilih kawasan kebimbangan
Proses bayaran balik dijangka selesai dalam 7 hari bekerja (tidak termasuk Hujung Minggu dan Cuti Umum), tertakluk pada kecekapan pemprosesan bank saudagar anda. Kami menghargai pemahaman anda dan sokongan yang dihargai kerana kami bersungguh-sungguh menangani perkara ini bagi pihak anda.
Proses bayaran balik dijangka selesai dalam masa 14 hari bekerja (tidak termasuk Hujung Minggu dan Cuti Umum), tertakluk pada kecekapan pemprosesan bank saudagar anda atau kaedah pembayaran. Kami menghargai pemahaman anda dan sokongan yang dihargai kerana kami bersungguh-sungguh menangani perkara ini bagi pihak anda.
Domino's Pizza menjamin bahawa anda akan mendapat pizza anda di depan pintu anda dalam masa 30 minit selepas membuat pesanan. Jika lebih daripada 30 minit, kami akan memberi anda baucar Pizza Biasa percuma. Dengan Penjejak Pesanan (GPS Tracker) kami, anda akan sentiasa dikemas kini pada setiap langkah proses daripada membuat piza dan membakar kepada status penghantaran pada peta masa nyata.